eemelieaandersson

så mycket klydd

Publicerad 2012-09-24 21:31:00 i Allmänt

 
Idag skulle jag plugga jättemycket. Fastnade vid vår essaymodule där vi kommer ha hela undervisningen i en kurs. Gjorde diagnostiska test som resulterade i en massa extra övningar som jag skulle göra för att jag inte kunde allt. Blev alltså ingt historiaplugg idag, fast jag borde. Och grammatiken ska vi inte heller prata om, missade föreläsningen idag och borde ta igen det typ nu. Ussccchhh, helt stressad över allting. Helt fullspäckad vecka också. Jobba onsdag, fredag och lördag. Hel lång skoldag torsdag, sen shopping sen utgång. Utgång lördag antagligen och lite jobb på söndag med. Plus allt jäkla plugg. Arh vet inte hur jag ska hinna riktigt. 
Mitt lilla knä fick sig en smäll i fredags (nyktert!) stackars mig.. Haha har nog haft lite för hårt åtsittande byxor

Kommentarer

Postat av: steph

Publicerad 2012-09-25 09:27:12

det där är inte av förhårt sittande byxor hahaha <3

Svar: jooooo, inte blåmärket nä haha. Men på smalbenet och låret såna märken :(
emelie andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela