eemelieaandersson

Kärlek

Publicerad 2013-02-13 01:04:03 i

Jag vet inte vad det är med mig längre. Får ont i hjärtat och fäller tårar av att läsa bok om så stark kärlek. Blir ledsen och arg på mig själv och på dig. Blir glad över fina människor som dig. Känner mig som en gravid kvinna med hormoner som går upp och ner på tre sekunder. Besvikelsen när man märker att någon man trodde hade förändrats inte alls har förändrats. Besvikelsen när man inser att någon som betytt extremt mycket för en under många års tid, inte har känt alls detsamma. Jag önskar och trodde att jag brydde mig mindre, men det är alla småsaker som gör det större. Jag blir besviken på människor i mitt förflutna, samtidigt som jag är tacksam för allt och alla jag har idag. Just nu behöver jag träning, för att få bukt på humörsvängningarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela