eemelieaandersson

kallt

Publicerad 2012-11-30 10:32:37 i Allmänt

Det är klart att värmen i huset slutar fungera varje gång man är ensam hemma. Med två par byxor, två par strumpor + morgonskor, en långärmad tröja och två tjocketröjor fryser jag ändå. Nu har det äntligen varit en snubbe här som fixat temperaturen. Håller på att komma tillbaka liksom! Har varit vaken sedan tidigt imorse men inte orkat mer än att ligga i sängen under täcke, överkast och två filtar (jaaa, här är kallt). Borde ha pluggat och damsugit. Hmmm sa till mig själv att jag skulle vara klar med en uppsats denna veckan. Knappt börjat. Hur sa det gå när man har hela helgen full av jobb.
Igår fikade jag istället för att sitta kvar på skolan och plugga. Hellre det faktiskt! 
Nä dags att ta sig upp från sängen, till och med katten gick bort från sängen innan mig idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela