eemelieaandersson

1

Publicerad 2012-12-18 19:55:02 i Allmänt

Så för att man skriver ett deppigt inlägg får man dubblet så många läsare? VAD HÄNDE?
 
Stack till gymet för att bli på bättre humör. Blev förvånad över hur mycket jag faktiskt orkade fast det gått ett tag. Kommer väl kankse inte kunna röra mig imorgon, men ändå. 
Som folk vet är denna bloggen till för mig, mina tankar och allt skit jag har i huvudet som jag på någoot sätt måste uttrycka i ord. En påminnelse till mig själv. 
Därför tänkte jag börja peppa mig själv liite mer till att träna hårdare nu dom kommande tre månaderna. Jag har mycket som ska fixas, ett jobb som väntar, men kommer ändå ha möjligheten att träna mer än tidigare. Vill komma igång igen på det sättet jag var tidigare. 
Därför börjar vi första träningsinlägget med 1. Efter det kommer 2. Endast för att peppa mig själv att kämpa lite hårdare. Och träna lite oftare..
 
Nu sitter jag och somnar. Ja, jag SITTER och somnar. Ska försöka ta och skriva vad jag ska redovisa imorgon. <men har fortfarande ingen aning.. lycka till
 
Idag srang jag 10 km på 58 min ungefär. Faktiskt helnöjd med det resultatet! Men det kan bara bli bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela