eemelieaandersson

Det där med träning

Publicerad 2013-03-03 23:54:06 i

Äter fortfarande onyttigt och massa kolhydrater, vet bara inte vad jag tycker om det. Blir väl lite uppsvälld och visst hade magen varit snyggare utan, men tror inte det hade funkat att vara utan det alltid. Får bli lite i perioder. Mer träning krävs dock. Har försökt träna lite mer, men latheten sitter kvar. Var ute och gick en pw på 8 km idag. Det är väldigt mycket lättare när det är fint väder! Känns bra i kroppen när man tränat. Vill dock inte gå ner i vikt, vill att fett ska bli muskler vilket är jobbigt och tar tid. Tyvärr är det som försvinner först när jag tränar rumpan och brösten..
Förresten, jag uppskattar verkligen snälla kommentarer men du får gärna skriva vem du är!

Kommentarer

Postat av: ★ ADARAS.se - YOUR BLOGAZINE ★

Publicerad 2013-03-05 21:36:35

TIPS! Vinn ett grymt paket med allt du behöver för att fixa gelmanikyr! Tävla här:
http://adaras.se/2013/march/vinn-orly-smartgels-starter-kit-led-lampa.html#comment

Postat av: BELLABÄST

Publicerad 2013-03-13 18:55:29

ALLLTSÅÅÅÅ bruttan! jag älskar ditt hår. ge mig lite innan du åker till new york :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela