eemelieaandersson

att gråta en skvätt

Publicerad 2012-12-05 22:51:51 i Allmänt

Ja jäklar, nu är det mycket. Mycket överallt! Jobbbyte, hemmaplan, sociala livet, men framförallt SKOLAN! Gråter lite för att jag slarvat bort ett papper som hade hjälpt mig spara 2 timmars arbete ungefär. Ont i magen för att jag inte kommer hinna allt. Kanske får bli att dygna imorgon? USCH! 
Annars då? Jag trivs som vanligt. Jag är så nervös inför morgondagen. Eller nej, där ljög jag. Det pirrar i magen lite, men på ett bra sätt. Man får ta det som det kommer, våga chansa lite. 
Nu borde jag sova, eller plugga. Istället ligger jag och tycker synd om mig själv (såklart!).
 
Har ändrat uppfattning om rött läppstift på mig tror jag. Och ja, jag har ögoninflamation på bilden. Mindre snyggt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela