eemelieaandersson

deppdeppdepp

Publicerad 2012-12-18 12:11:16 i Allmänt

Blir stressad när jag inte har någonting. Har en redovisning imorgon, sen har jag ingenting förrän den 5 januari. Då menar jag verkligen ingenting. Jobbet trodde jag att jag skulle börja tidigare så jag sa väl upp mig från det gamla för tidigt. Fet ångest för det innebär typ inga pengar i Januari. Jag har ingen ork till något. Har inte köpt julklappar. Såg fram emot bxningspass ikväll, men nej julschema innebär att det inte finns något boxningspass ikväll. Borde plugga, men känns typ omöjligt. Borde träna, men orkar inte. Orkar inte.. 
Blä på det mesta just nu. 
 
Största rädslan just nu, att jag inte ska ha råd med det jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela