eemelieaandersson

Fashion week

Publicerad 2013-02-13 10:56:47 i

Läkaren klockan 9 imorse. Fick reda på att jag har ett starkt hjärta, en förkylning på gång och att varje människa numera har svamp på tungan. Bra info, tack för den. Sitter på espressohouse och mailar och känner mig viktig. Roligare att kolla bilder från fashion week i ny. Style.com har bilder från varje visning, och det tar tid att gå igenom. Hoppas att jag nästa gång sitter närmre det hela. Om allt går som det ska, så ska det inte vara några problem.
Har även kommit fram till att jag vill ha böcker som inte är lönt att köpa. Tyvärr finns dom inte att ladda ner, annars hade det varit perfekt till min lilla iPad. Så istället för boken kollar jag the sartorialist blogg. Även där för många timmar att lägga ner om man ska gå igenom allt..
Vill iallafall ha ripped jeans, Celine tee och en sån där mössa.
Värdelöst vetande i knoooow !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela