eemelieaandersson

allting går framåt i ett rasande tempo, det är nästan så att man inte hinner ta del av allt

Publicerad 2012-09-09 22:29:34 i Allmänt

Kräftskiva igår. Riktigt lyckad kväll som slutade lite överallt ungefär. Skulle inte dricka så mycket igår så blev väl två eller tre cider från kl fem till ett eller nått. Skulle ju jobba idag och mådde sådär igår. Vaknar upp och springer på toan för att få ut lite kräftor. Kan inte ens räkna hur många gånger jag spytt idag. Känner mig riktigt vidrig. Skäms gör jag också. Spy hemma hos någon annan är fan inte lyckat. 
Imorgon är det skola klockan åtta och jag är mindre taggad. Sen blir det plugg hela eftermiddagen och middag hos mamma. Mysigt faktiskt. Ska nog jobba ganska mycket denna veckan, som det ser ut nu så blir det tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Vet inte riktigt hur jag ska orka, men det blir ett senare problem. 
Nu måste jag iallafall sova. Upp tidigt och mår sådär. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela