eemelieaandersson

trött

Publicerad 2012-10-26 23:18:50 i Allmänt

så extremt trött. Vet inte varför. Har sovit jättelänge inatt och bara haft ett seminarium på tre timmar idag. Har nog skaffat mig en liten secret crush.
Förstår fortfarande inte varför jag försöker trycka undan mina känslor. Varför jag försöker låtsas som att jag inte har några känslor för dig, när jag egentligen har det. Känslor blir bara jobbigt. Jag har inte tid för jobbigt. Jag orkar inte jobbigt. 
Istället är jag sympatigravid och behöver kissa oftare än en gravid, och har sjuka cravings på det mesta. Känns jättebra. Jobb hela dagen imorgon, och får väl se hur det blir på kvällen. 
Nä nu stängs mina ögon av sig själv...
Godnatt från trött och osminkad tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela