eemelieaandersson

Memories will be memories..

Publicerad 2012-10-01 21:59:00 i Allmänt

La precis på telefonen efter att ha snackat med Lina i typ minst en timme. Härligt när man bara kan snacka om ALLT med en så nära vän fast det var ett tag sedan man träffades. Diskuterade problematiken med facebook/bilder på sig själv... Intressant typ, haha!!
Usch försöker finnas för en av mina absolut närmsta vänner så mycket jag kan, men det är inte lätt när man har tenta snart och mycket jobb samtidigt. 
Samtidigt så har folk börjat höra av sig som man inte trodde skulle höra av sig. River upp gamla minnen och intalar mig själv att jag inte bryr mig fast jag kanske någonstans gör. Det blir en annan sak när man börjar snacka om sånt som hänt. 
Nu håller jag för övrigt på att bli övertalad att åka till Norge. Till en helt och hållet desperat kille. Alltså vad är det med folk när hösten kommer?! Alla blir helt knäppa..
Nä godnatt på de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela