eemelieaandersson

lycka

Publicerad 2012-10-17 22:20:00 i Allmänt

Fyfasen vilken bra dag. Riktigt jävla lycka hela tiden. Plugg hela morgonen. Sen en tre timmars seminarium with an short test about the literature. Tre frågor, well you all passed the test. Hell yeeaah. Gjorde bort mig i mitt engelska snack inför hela gruppen såklart, men vad gör det. Gick till tåget med Johanna, som är lika störd som jag, speciellt när hennes hormoner är helt knasiga. Haha! Skönt med nya människor! 
Stack till jobb, men behövde inte jobba så stack till stan och kolla lite i affärer. Helt meningslöst och borde pluggat menmen. Stack hem till mamma och åt och nu är jag ensam hemma och kommer aldrig kunna somna trots brist på sömn och lecture kl 08.00 imorgon. Kaos. 
Det löser sig. 
Vet inte om det är vitaminerna jag proppar i mig eller vad det är, men nånting gör mig lycklig just nu. Och jag gillar de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela