eemelieaandersson

läsa läsa läsa

Publicerad 2012-10-16 22:20:05 i Allmänt

Mycket plugg idag. Fortfarande inte klar men såg att jag började ett imorgon (sweet!). Firat Emilia med att äta på Mando idag. Lika gott och trevlig som vanligt såklart. Träffa på Nata och Nino. Lyckades glömma mina handskar på espressohouse och letade galet efter en halsduk och ett mörkt läppstift. Nu har jag nästan lite brottom, måste hinna ringa ett samtal, måste hinna dricka te, måste hinna läsa lite till och måste hinna sminka av mig och sånt där. Dags att ta itu med saker och ting känner jag. 
Fick spel när jag sminkade mig i dagsljus idag. Kände att det kanske blev lite mycket smink, men kameran gillade nog det lite iallafall..
Och ja, på min gamla pjamaströja är där hjärtan och står hug me....

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2012-11-17 18:29:18

Snygg du är! Kan du inte visa hur du sminkar dig till vardags? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela