eemelieaandersson

kall och ensam

Publicerad 2012-10-07 23:48:03 i Allmänt

Fyy.. vad jag mår dåligt. Kan inte andas och fryser ihjäl. Ligger nerbäddad iklädd pjamasbyxor, t-shirt och tjocka stickade strumpor. Under duntäcke, överkast och fleecefilt. Tror jag har feber nästan. Vaknade upp jättebakis imorse. Eller jag menar typ fotrfarande full. Sen blev det jobb där jag såklart lyckades tappa ett glas vatten i knäet på en kille. Skitbra jobbat Emelie. 
Kvällen igår gick extremt fort. Hade nog varit roligare om jag hade mått bättre, men kul att träffa Sofie såklart!
Nu måste jag sova. Har ingen skola imorgon, men extreeeemt med tentaplugg. Wish me luck!
Bilder från iphones hittade på facebook från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela