eemelieaandersson

just nu är det mycket

Publicerad 2012-10-24 15:13:14 i Allmänt

Spenderar all mina vakna tid till att plugga typ. Skjutit det sociala livet lite åt sidan. Pluggar jag inte så har jag ångest för att jag inte pluggar, eller för att ag har massa annat att ta itu med. 
Idag var extremt jobbigt att ta sig upp från sängen, och såklart är därför också den obligatoriska seminariumet kl 8 inställt. Jobbigt värre. Skulle plugga en massa men blev mycket snack men kompisar istället. Lite fick jag gjort, och ska få ännu mer gjort nu snart efter en powernap tänkte jag. Shit asså, denna kursen är så mycket mer krävande än vad jag någonsinn föreställt mig..
Självklart kommer därför bloggen inte updateras allt för ofta nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela