eemelieaandersson

just like the donkey in shrek

Publicerad 2012-10-09 23:18:10 i Allmänt

När alvedonen verkar så svettas jag. Hosat så att jag har träningsverk i magen och har svårt att andas. Kan va att det blir läkaren imorgon, vågar inte ha fått lunginflamation. Febern är konstant hög och feberdrömmarna gör mig galen. Samtidigt försöker jag få in alla Englands kungar/drottningar, viktiga personer, stora händelser och krig fam tills på fredag. Det kommer inte gå bra. Orkar knappt se på tv ens. Har några timmar på kvällen när alvedonen verkat ett tag som jag kan plugga lite. 
Usch det var längesedan jag mådde såhär kasst av sjukdom. Hatar det! och har inte tid alls att vara sjuk...

Kommentarer

Postat av: steph

Publicerad 2012-10-10 11:08:06

vet att jag aldrig är inne för att se svaren på kommentarerna jag lägger men lägger en ändå hehe. ringer dig idag eller ikväll, saknar att prata med dig. och när man ser den bilden vill man bara krama dig haha.. OM du inte höstar på mig <3

Svar: haha du ringde aldrig :( du får krama mig när jag är frisk :D pusss på dig
emelie andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela