eemelieaandersson

det där med bekräftelsebehov........

Publicerad 2012-10-15 21:56:37 i Allmänt

har gått till sin överdrift. Framförallt på facebook känner jag.
Har varit uppe sedan fyra imorse och det sätter sina spår på humöret. Måste bli av med min jävla hosta och skaffa ett nytt träningskort. Nytt mål - någorlunda fit om 5-6 månader. Lycka till till mig, tack! 
Trodde jag skulle dö lite idag när jag höll på att trilla ner i frysdiskarna på Coop i Ängelholm för att räkna frysta kanelbullar. Fingrarna hör iallafall på att trilla av. Trots en extremt lång dag har den endå gått ganska fort. Ikväll kom Lina förbi en stund, vilket såklart var trevligt. Men försinkade min pluggtid som aldrig blir av haha! Blir nog ingen skola för min del imorgon, har alldeles för mycket plugg. Synd bara att här är kallare än Nordpolen i vårt hem. Kommer aldrig kunna somna, och lär väl frysa ihjäl på kuppen. 
Imorgon fyller bästavän år. Ut och äta med dom två finaste människorna. Har inte sett någon av dom på alldeles för länge! Trevlans trevlans. Näe, dags att ringa chefen och höra hur man jobbar i veckan, och så såklart gå och lägga sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela