eemelieaandersson

klockan är inget, men tiden har sprungit förbi

Publicerad 2012-11-07 20:31:00 i Allmänt

Dessa dagarna har gått fort fort. Samtidigt som de gått alldeles för långsamt. Det är så mycket som ska hinnas med nu. Tenta på lördag och all vakna tid spenders på stadsbiblioteket med Johanna. Vilket är väldigt trevligt, trots att man blir helt knäpp i huvudet av all grammatik. På fredag har vi en essay som ska vara inne så imorgon blir det paus från tentaplugget och fullt fokus på att börja skriva, och skriva klart en essay. 
Finns så mycket annat jag vill hinna. Var så duktig med träningen förra veckan. Denna veckan varken hinner eller orkar jag. Thx to my detox så är jag alldeles för trött hela tiden. Kan sova tolv timmar om nätterna och vakna trött. Därför satsar jag ikväll på att somna vid nio och förhoppningsvis orka ta mig upp imorgon. 
 
Satt och kollade igenom lite gamla bilder. Har ju extreeeeemt mycket bilder som inte kommit upp här. Resor och sånt. Här är bara ett fåtal från Malaysias djungel. Där vi bodde några dagar av vår resa. För att komma dit var man tvungen att åka flodbåt i 2-3 timmar. Mindre kul när man var kissig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela