eemelieaandersson

when you feel like staying in bed all day

Publicerad 2012-05-10 15:46:11 i Allmänt

Mammas födelsedag. Uppe kvart i sju för att sjunga och inte kunnat somna om sedan dess. Legat i sängen i alldeles för många timmar och slötittat på kassa serier. Jag som skulle ut och springa och träna och allt. Känns inte alls kul i ösregnet faktiskt. Har faktiskt taggat mig själv till att börja ny "diet". No carbs. Inget godis/sötsaker och ingen BK mat. Händer alltför ofta på jobb när man är hungrig när man jobbar stängning att man tar för många nuggets eller chilicheese. Så dåligt. Ska även röra på mig varje dag. Antingen gym/ träningspass/ jogging eller PW. Ska även minska intaget alkohol till nästan obefintligt. Kör detta en månad och får se sen om man ens ser resultat. Började i måndags och änsålänge har jag klarat det bra. Förutom idag när jag inte orkat dra mig till gymet eller ut i spåret. Får se om det blir lite hemma-träning kanske.

Igår var jag på studyabroad och lämnade in alla ansökningspapper. Jessica (som jag får hjälp av), tittade på mina betyg och sa; du borde verkligen söka stipendium, det kan täcka upp till 25 av skolavgifterna. Hon sa att jag antagligen garanterat kommer få ett, hon visste bara inte hur mycket. Det varierar ju varje termin. Så, jag har nu satt mig för att fixa en stipendieansökan också. Kändes lika bra faktiskt. Jag behöver alla pengar jag kan få känns det som. Så nu har jag mejlat gala gymnasielärare och universitetslärare om rekommendationer. Hoppas på det bästa.

Mindre charmig bild på mig idag. Laxermedel i håret (don't ask typ haha!), och ovanligt slö och trött. Snart dags att fixa sig för restaurangbesök dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela