eemelieaandersson

tjennare

Publicerad 2012-05-21 23:32:50 i Allmänt

Okej, ligger i sängen nu och kan äntligen pusta ut (lite). En veckas arbete är över och imorgon är jag ledig. (Antagligen min enda lediga dag denna vecka med förhoppning om jogg på lördag också.)
Hur skönt är inte det efter man har jobbat 8 timmar eller mer sen i torsdags. Visst fem dagar är inte mycket, men att stå upp och springa fram ch tillbaka blir rätt jobbigt när man gör det så länge flera dagar i rad.
Ville fira lite ledigt i sommarvärmen på lilla torg, men det var ingen mer än jag som ville det verkar det som. Kanske tur det, för jag har träningsvärk och ska till läkaren imorgon och ta massa prover. Kanske inte är något, men nått känns fel och jag vill va säker, typ.
Så imorgon blir det väl joggingtur imorgonbitti igen, sen doktorn. Sen vill jag sola, får se hur det blir bara. Vill egentligen hinna köra träning 17.45. Får väl se!
Nu ska jag iallafall sova. Puss
Extremt söt och trött på jobb efter tio timmars jobb. Älskar dom svarta ringarna under ögonen och håret som numera liknar en råttsvans (p.ga. hur mycket jag har tappat, och fortfarande tappar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela