eemelieaandersson

shit day

Publicerad 2012-05-14 23:08:23 i Allmänt

Usch riktigt tungt när klockan ringde klockan 8 imorse. Jobbade två timmar och sen hem till massa gnäll och tjat, mindre trevligt när man har extrem mensvärk och känner sig tröttare än tröttast. Somnade och vaknade upp lagom till middagen och sen träning.
Körde en timmes cirkelgym, men kände att jag behövde lite löpning också så 2km på strax under 10min. Stolt, äntligen känns det aningen lättare när man springer.
Hela förra veckan gick bra utan carbs. När sen helgen kommer blir det dock inge bra alls. Alldeles för mycket alkohol i fredags (vilket ifs resulterade i en helt galen kväll!), och alldeles för mycket nuggets på Burger King när man jobbar stängning.
Denna veckan har jag sjuka jobbpass och imorgon är min enda lediga dag. Blir nog ganska kasst på matfronten då också.
Jaja, lever fortfarande på det jag fick höra i fredags. Har du gått ner i vikt sen sist jag såg dig? snygg kropp. Och ja, lite till men det håller jag för mig själv haha.

Har kollat lite på HMs pressvisning för höstsäsongen (ja, jag ar ju itne varit där då alltså, utan mer snokat bland storbloggare). Fastnade väl inte för något direkt tills jag såg den här tröjan (!). Underbar! Fastnade också för en svart keps med massa stenar på. Sparade tyvärr inte den bilden bara, ska se om jag kan hitta den igen dock, fin till inspirationsmappen.
Bild är från bloggarna på metromode.. (om jag inte minns helt fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela