eemelieaandersson

fan

Publicerad 2012-05-28 14:55:50 i Allmänt

Haft en extremt bra helg. Fast det har blivit jobb varje dag. Extrem fylla i lärdags kväll och en helt sjukt bra kväll i Lund på hallands nation, lunds nation och herkules. Juste, efterfesten också. Haha, en del minnesluckor därifrån.
Jag trodde verkligen jag gjorde det bästa av situationen, men tydligen så blev allt fel ändå.
Det är svårt när man inte själv vet vad man ska göra för att göra situationer bra. Känns som att man försöker i onödan, för det finns ju alltid nått man gör fel.
Det gör mig så jäkla ledsen. Allt det där. Inte konstigt att jag tappar hår och läkaren frågar om jag känner mig stressad. Jag ahr aldrig haft ett mer lugnt schema än vad jag har nu känns det som, men det psykiska gör mig extremt stressad. Känner mig helt jävla vilse. När man äntligen hittat sig själv och insett hur man vill ha det och vem man vill vara, då faller allt utanför isär.
Fan asså, blir så arg.. men mest ledsen. Otroligt ledsen.
jag måste skriva av mig, så är det bara. Anta inte saker. Prata med mig istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela