eemelieaandersson

easy

Publicerad 2012-05-02 23:58:04 i Allmänt

Skriver för att lätta på hjärtat när saker och ting känns tungt. Därför jag inte skrivit nu på några dagar.
Valborg blev definitivt inte som planerat känns det som. Fast inte mycket var ju planerat. Jag stannade i Lund på kvällen och trots att vi ringde taxi i två timmar så känns det som att jag tog helt rätt beslut. Hade jättekul hela dagen. Trots alldeles för mycket dricka ett tag.
Idag har jag jobbat springpass (11-13 och 17-22). Ganska så skönt för jag hann ligga i solen en ganska bra stund ändå och få lite färg. Ledig imorgon så får bli ännu mer sol imorgon.
Måste komma igång med träning alltså. Haha, behöer någon som drar mig till träningen typ. Därför det var så jäkla skönt att gå på någon form av träning i grupp med andra. Usch vad jag saknar taekwondon.

Jag är besviken ända in i hjärteroten (haha), men det känns ändå jäkligt bra nu. Tar avstånd nu. Vet hur läget ligger nu. Trist, men vad ska man göra.

Haha, var med om en massa sjuka killar på valborg faktiskt. Folk sa de mest konstiga sakerna till mig. Heerregud alltså! Sånt händer bara i Lund. Och efterfesten? aalllltsåååå..
Ångest att min mobil hade dött bara.... hade ju fått smset jag ville ha, men kunde inte se de förrän dagen efter = för sent. BUHU <3

Har bokat ett möte med studyabroad nu nästa vecka, så att jag äntligen ska få in alla papper. Oh, jag vill jag vill!
Nej puss och godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela