eemelieaandersson

jag undrar vad jag gjort för fel nu

Publicerad 2012-03-03 20:30:53 i Allmänt

Vaknar upp i en soffa av att solen skiner men allting snurrar och det största ha-begäret är ett stort glas vatten. Usch vad man ångrar att man dricker. Fick inte ut något vettigt av det och har mått kasst både idag och igår. Får ont i magen och blir ledsen på fyllan, samtidigt som man trycker i sig tomma kalorier och bankkontot länsas. Nä, det borde bli ett väldigt långt uppehåll på den fronten. Kände att jag ville ta vara lite på den fina dagen ändå, så gick och satte mig på ett cafe vid kronprinsen och drack kaffe och åt croassiont (haha stavning?). Det fick bli frukosten. Sedan promenerade jag från kronprinsen hem till Videdal. En jäkla lång väg och tog säkert två timmar, men skönt också faktiskt. Förutom mega blåsor på hälarna av världens sämsta skor. Somnade direkt och nu blir det melodifestivalen.
På ett sätt är det skönt att vakna och bara känna ånger och missnöje, det är då man verkligen vaknar och inser att det är endast jag själv som kan förändra läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela