eemelieaandersson

it's not easy, but it's worth it.

Publicerad 2012-03-07 12:19:49 i Allmänt

Vakna av mig själv klokan åtta imorse. Åt frukost och började sen plugga teori. Helnöjd med att ha pluggat enda fram tills nu. Nu får det bli en paus för mat och sen måste jag till bk och hämta min väska jag glömde igår. Vill ut i fina vädret ju!
Nu är det inte långt kvar. Jag tycker att jag kan teorin så den hoppas jag iallafall att jag klarar. Sen får vi se med uppkörningen...
Har annamat en diet som att man ska äta 6ggr om dagen. Har ätit två gånger idag redan och nu är jag hungrig igen så dags för lunch. Haha, det kommer aldrig funka! Men det är ju dags att börja träna inför beachen 2012. Usch orka!
Vill ha sommar, och min kropp som den såg ut när jag tränade taekwondo, och drack mindre sprit på helgerna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela