eemelieaandersson

everything new

Publicerad 2012-03-28 23:58:56 i Allmänt

Fan det känns bra nu. Allt går framåt i banor jag vill att de ska gå i. Jobbintervjuer, shopping, solsken och känslor. Fint. Vårtecken helt klart. Sökt engelskkurs till hösten, sparar pengar som en idiot och söker till NY till den kursen som börjar i början på januari. Flyttar fram det hela tiden känns det som, men jag vill känna att jag säkert har pengar så att jag klarar mig. Vill känna mig lite säkrare på språket också innan jag ger mig in i stenhårt pluggande på engelska. Hoppas nu bara att allt löser sig som jag vill. Ska ändå få in min ansökan snarast!
VIP kväll på topshop idag. Galet mycket tjejer som kastade sig över varenda plagg i en liten butik med DJ som spelade alldeles för hög musik. Jobbigt var det, mest jobbigt. Fick med mig tre klädesplagg hem för nästan 1000kr(!) får se om jag verkligen behåller allt.
Älskade dessa shortsen. Snyggt dipdyed färgade i lila/rosa/blå. Men helt ärligt kommer det aldrig att funka i malmö. Så mycket rumpa som visas så vet jag inte. Hade funkat i NY, och sthlm, men kanske inte alls i malmö. För mycket slisk och fördomar i denna stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela