eemelieaandersson

aj

Publicerad 2012-03-06 10:08:50 i Allmänt

Tanken var att jag skulle slänga upp ett litet inlägg igår, men jag satt vid pappas dator och fastnade vid alla bilder som fanns där! Framförallt de från Malaysia (senaste resan), men även från Barcelona, Sevilla m.m. Kul att se hur man har förändrats. Från att ha varit en riktigt jäkla lite tjockis till att ha blivit jättesmal, till att bli normal som nu.
Tänkte att denna veckan skulle bli en bra träningsvecka eftersom jag är ledig från jobb ganska mycket. Började känna ont i halsen redan igår morse, och nu har jag verkligen ont i halsen. (Kanske för att jag går in för det helt fastän jag börjar bli sjuk - då blir man ju ännu sjukare). Var på en timmes PW med gabbi och sofie på morgonen, och sedan 75 minuter skivstång och konditions pass på kvällen.
Nä nu blev jag precis ledig halva dagen idag också, ska ta mig in till stan lite senare, men blir körkortsteori först känner jag.
Får proppa i mig kanjang och hoppas på att jag kan komma igång imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela