eemelieaandersson

så otroligt tacksam

Publicerad 2012-06-14 12:54:48 i Allmänt

Har snart packat helt klart, ska ta en dusch och något att käka, föra över lite låtar till mobilen och sen bär det av. Jag är så glad att jag valde att boka denna resa ändå. Det känns så skönt att få komma bort lite nu. Komma till värmen och fan bara slappa.
Hade en superdag igår också. Började med frukost hos Lina, helt underbart! Hon hade laga jättestor frukost på bara massa nyttigheter. Så där satt vi och käka och snacka en massa. Cyklade in till stan med henne och fick väl lite henne att köpa två klänningar (hehe). Har jag själv köpförbud, dår tvingar jag andra (hemsk jag är då). Nej men dom var jääättefina.
Utgång igårkväll och idag är jag extremt trött. Slösade för mycket pengar ute och hade väl en helt okej kväll. (Som sagt ska bli skönt att komma bort lite från malmö nu).
Jag köpte även en underklänning (!). Alldeles för dyr, men eftersom jag inte fick lämna tillbaka min beiga wangklänning så fick jag ju försöka fixa  så att jag kan använda den!
Nä dags att sätta igång och få klart allt det sista nu. (Extreeeemt bakis hungrig........)
Hörs om en vecka! Ska försöka fota lite mer än jag brukar. Brukar komma hem med antingen sjuka fyllebilder eller inga bilder alls.
Kör alltid på samma pose tydligen haha! Dålig bild på en del av klänningen... see through!

Kommentarer

Postat av: steph

Publicerad 2012-07-09 12:26:57

den klänningen påminner oerhört mycket om den som Carrie i SATC har på sig i sin första dejt med Mr Big hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela