eemelieaandersson

glömde

Publicerad 2012-06-14 14:38:09 i Allmänt

Glömde en sjuk sak som hände igår. Snackade med en kille som gick på samma grundskola som mig. Så berättar han att han var kär i mig i sjunde klass. Alltså va!?! Fatta att jag verkligen int ehade någon aning om detta. Fan vad hemskt. Han bara, ja vadå precis som om det skulle ändra något om jag hade sagt det?.. Jag ägnade alla mina tankar då åt mitt ex. Blev mer sårad än lycklig ungefär.. äe, bara sjukt att få höra en sån sak att nån varit kär i en, men så har man inte vetat om något alls själv. Så får jag höra från samma kille att tydligen gick det rykten för ett tag sedan att jag var kär i hans bror (?!) Alltså.... fyllan.... men nej, jag har aldrig varit kär i denne killes bror. Mycke sjukt alltihopa..
puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela