eemelieaandersson

för jag trotsade inte kylan

Publicerad 2012-06-09 18:58:09 i Allmänt

Jobb jobb hela dagen. Mindre kul att man är allergisk som ett svin. Pollen flyger runt i luften mer än någonsinn och inte ens fem ögondroppar, tre tabletter och massa nässpray hjälper. Alltid ska det väl vara nått som är fel! Lite sugen på att sticka ut ikväll, men ändå inte. Vill skriva klart mitt personliga brev så att jag kan gå till banken på måndag och få allt inskickat så snabbt som möjligt. Måste även snacka med min käre vän Alva och höra om hon gillar mina planer, hehe..
Jag hatar klänning, och vägrar sätta på mig shorts eller barbent när det är kallt och regning. Därför fick det bli långbyxor igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela