eemelieaandersson

fastnat

Publicerad 2012-06-11 23:46:58 i Allmänt

Ohhej, klagomål här igen. Klarar inte av att vara lite sjuk. Kommer man in i en rytm med träning ganska ofta blir det obehagligt att bara sluta. Jag känner själv hur mycket jag sämre jag mår av att inte träna. Trött på dagarna, men kan inte sova på kvällarna. Just nu vill jag sticka ut och springa. Tills benen inte orkar längre. Men när man fortfarande är lite förkyld och har en resa på torsdag, känns det inte värt risken. Att sitta på ett plan med slem i bihålorna gör ofantligt ont.
Sen blir jag trött på mig själv med min vardag. Jag försöker göra något åt det med lyckas inte. Jag har fastnat på samma ställe och jag trivs inte. Det värsta är att man verkligen försöker men inte lyckas. Vet inte hur jag ska få ihop resterande pengar till USA och det gör mig nervös. Jag vill åka. Jag vill åka nu. Men jag vill inte heller behöva avbryta en utbildning för att jag blivit pank. Bläää! mycket blää nu! Skönt emd semester snart som kan få en på lite bättre tankar.

och oj vad detta stämde...., hemskt när man tänker efter, men idag ser det ju ut så. Tänk förr när en kyss verkligen betydde jättemycket. När inte smsen och avundsjukan fanns till så stor del. När man kunde lita på folk för ett förhållande var mer seriöst då, än vad det är idag. och sex.. helt plötsligt har alla legat med alla. Skulle man inte bara ge sig själv till dem man älskade? allt har blivit för lätt, och det har gjort det jävligt svårt..
"Because conversations became texting, arguments became phone calls, feelings became subliminal messages online, sex became easy, the word “love” gets used out of context, insecurities have become your way of thinking, getting jealous became a habit, trust has been lost, cheating became an accident, leaving became the only option & being hurt became natural."


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela