eemelieaandersson

beacuse this year really feels lika an unnecessary year..

Publicerad 2012-06-03 23:42:42 i Allmänt

Varje år, varje månad, varje dag, ger en nya erfarenheter och nya minnen. Med varje minut mognar vi en liten bit. Det är svårt att leva i nuet när minnena är så bra, eller när man ser fram emot framtiden så mycket. Detta året, är och får bli som det blir. 20 år gammal och står ostadigt på jorden, men försöker komma tillrätta. Visst kunde man haft ett bättre betalt jobb, pluggat, gjort något mer vettigt och mått bättre, men jag halvgillar läget. Jag har prioriterat fel den senaste tiden, och jag ska börja prioritera rätt. Det är mindre än två veckor tills kreta och en stockholmsresa med en fin vän håller på att planeras. Jobb har sökts och ansökan är snart inne.
Jag missa dock min sista del av filmen så fattade inte rikktigt slutet, men vad gör det. Nu ska jag sova ocg jobba imorgon. Redan blivit övertalad att stanna på kvar på jobb på springet! haha, får väl se de va.. Håller på att bli duktigt förkyld med halsont och hosta. Blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela