eemelieaandersson

alla dessa planer och drömmar

Publicerad 2012-06-09 00:21:11 i Allmänt

Oh, va det är underbart och umgås med folk som har ambitioner, drömmar och planer i sitt liv. Man blir inspirerad och genast känner jag att jag vill också! Vill så mycket just nu. Gäller att ta en sak i taget. Kankse ska våga satsa, så som min vän gör? Att skicka in sin ansökan är väl inte helt fel.. Kan ju alltid se.
Mycket som ska göras nu. Mycke som ska skrivas och skickas in. Åker nästa vecka och börjar känna lite stress på allt som ska hinnas. Det löser sig säkert!
Förkyld som attans är ma också. Antagligen bihålsinflamation. Blir väl doktorn på måndag om man inte mår bättre (stammis).
Var på fina Alvas student idag. Herregud vad hon var vacker. Egendesignad klänning på en snygg tjej. Otroligt mysigt med god mat och trevligt sällskap. Höll mig dock borta från drinkbordet och körde på loka hela kvällen. Jag är helt sjukt avundsjuk på hennes presentbord också faktiskt......
Nu borde jag sovit för längesedan, men bättre sent än aldrig, eller? imorgon blir det jobb i staffanstorp. Får väl se om jag ens hittar dit.
Puss, det går bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela