eemelieaandersson

03.06

Publicerad 2012-06-03 16:52:34 i Allmänt

Haft en jäkligt bra vecka, därav lite skrivande. Störd nykter utgång i onsdags med efterfest och grejer. Sov ingenting och sen blev det jobb och sen lång promenad med Lina. Skönt när man känner att man verkligen kan prata om ALLT. För många bryr sig för lite om var man befinner sig när man är påväg in i vuxenlivet. Jag känner mig själv extremt osäker, men folk som inte ens verkar bry sig... Äh jag vet inte.
Idag har jag legat i sängen hela dagen, ungefär. Ont i halsen och förkyld och äntligen ledig från jobb. Fått lite annat gjort istället, mejl som ska skickas, dokument som ska skrivas och jobb som ska sökas.
Nu tittar jag på Burlesque för 15 gången typ och hoppas att föräldrarna snart kommer hem för att laga mat. Hade också velat träna idag. Måste jag alltid bli sjuk liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela