eemelieaandersson

sometimes doing nothing just feels kind of good

Publicerad 2012-07-16 22:59:16 i Allmänt

Vilken helg! Helt amazing. Hade en underbar födelsedag. Vet inte om det var för mina låga förväntningar, mina fina släkt och familj eller mina fina vänner, men nånting va de minsann. Och helgen slutade ju inte där. Nä, detta va en bra helg helt klart. Idag har jag lyckats vara hemma och gjort ingenting alldeles för länge.
Lagade mat. Skulle bli soppa med köttfärs, det blev det inte. Jätteäckligt så åt två tuggor och dom lyckades jag bränna upp hela käften på. Mindre kul helt klart. 
Nu är det faktiskt dags för sängen, hoppas på att kunna ta mig ut i spåret imorgon bitti innan jobb. Men kommer aldrig orka de om jag somnar sent. Har en massa saker jag måste fixa imorgon känns det som, och ska in en timme tidigare på jobb. Jaja, har ju bara chillat idag så då får man ligga i imorgon. 
Lyckan över att man faktiskt ska börja plugga till hösten är ju faktiskt ganska stor. Hoppas nu bara att allt blir som jag tänkt med jobb, plugg m.m.. Och ja, fyfan vad jag inte kan sluta tänka på new york. Jag har inte kommit in än, jag har inte kommit in än... mantra i huvudet för att inte bli allt för besviken sen.
 
Btw, förebild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela