eemelieaandersson

lite kvar

Publicerad 2012-07-23 22:40:23 i Allmänt

ladda över musik, tvätta sista maskinen, sätta igång diskmaskinen, klora poolen och packa ner det sista. Nä nu är det inte mycket kvaar faktiskt. Känns skönt.
Har haft en bra vecka ensam hemma. Dock inte alls som jag tänkte mig att den skulle bli. Har druckit för mycket, haft jättekul och gjort bort mig en massa. Tur att man fortfarande kan skylla på att man är ung och dum. I lördags var liksom inte okej. Jag blev typ 16 igen och helt ärligt så minns jag inte ens själv vad som riktigt hände.
Får definitivt bli ändring på detta nu. Ska bli skönt att först få komma iväg till värmen, sen att komma in i sina rutiner med rätt mat och träning igen. Saknar träningen, men inte haft någon ork alls denna veckan. Helt sjuk att jag innan semestern gick ner dom kilona jag ville (4kg) och nu efter en månads uppehåll har man gått upp allt igen. Tur att man inte är tjock ändå liksom, för då hade det ju verkligen sett för jävligt ut. 
Tar med mig joggingskorna till portugal även fast det känns som att det inte kommer bli någon löpning där heller direkt. Haha! men OM!
Hade kunnat tänka mig magen som den såg ut innan semestern. I början av semestrn utomlands vill man inte ta bikinibilder för då är man för vit, men i slutet vill man inte ta för då är man för uppsvälld. äärleeet!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela