eemelieaandersson

det där med känslor

Publicerad 2012-07-24 01:57:38 i Allmänt

Jag ler fortfarande åt fina komplimanger jag fick i torsdags. Kommer leva på dom ett tag till känner jag. Helt underbart att få komplimanger, speciellt om man märker att dom verkligen är äkta. 
Jag trivs bra som det är nu, men jag är så rädd att jag sårar folk även fast jag inte gör något. Det är inte alls kul. Antingen får man allt, eller så får man inget. Just nu sitter jag i en jäkligt bra sits och har flera runt om mig som jag kan prata med och som ger mig fina komplimanger. Jag suger lite på karamellen, men känner mig långt ifrån schysst, 
Men vad ska man göra mer än att vara ärlig? Att förklara läget måste räcka. Jag är inte mer än människa, och tyvärr kan jag inte styra mina känslor. Jag faller alltid för fel person om jag faller. Nuförtiden vågar jag inte falla. Eller har inte vågat det på länge. 
Usch jag känner mig lite elak, samtidigt som jag själv såklart trivs med uppmärksamhet. Snart kommer allt vända.. Och snart kommer jag vara elak, trots att jag inte gjort något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela