eemelieaandersson

2012-07-20

Publicerad 2012-07-20 20:07:17 i Allmänt

Idag vaknar jag av att mobilen ringer, då skulle jag varit på jobb för en kvart sedan. Lite panik stressar som fan och lyckas ta mig till jobb, där dom egentligen mer skrattar åt mig än skäller ut mig. Tur det aldrig har hänt tidigare! 
Igår blev det Båstad trots lite om och men. Säger det, man ska alltid ha låga förväntingar. Alltid. 
Hade en riktigt bra kväll. Mycket skratt och mycket sprit och fint folk. Trivs. 
Nu kommer snart malin och gabbi för att chilla här ikväll. Jag hade på ett sätt velat ut.. men samtidigt nä. Har förstört min kropp totalt denna vecka när jag varit ensam hemma.. Rehab får det bli nästa vecka i Portugal. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela