eemelieaandersson

why?

Publicerad 2012-01-28 23:43:40 i Allmänt

Namn: Emelie
Piercingar: i öronsnibbarna. två i ena.
Tatueringar: Inte ännu, men some day
Längd: 157 cm typ
Skostorlek: 36
Hårfärg: Brunett, chokladbrunt stod det på toningen.
Fräknar: Jättemånga. Ännu mer när solen skiner.
Motto: Lever för olika varje dag. 
Är du kär? Nej, inte alls.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Varje dag. Var som helst men inte här. 
Tycker du att du är attraktiv? Nja. Ibland kanske
Dricker du? Varje dag. Vatten borde jag dricka mer. Vin blir det på helgerna. Och torsdagar ibland.
Vilket schampo använder du? Head and shoulders, måste..
Vad är du rädd för? Just nu? framtiden.. 
Gillar du att tvätta? Nej, det är skitjobbigt. Men jag älskar däremot nytvättade kläder (och lakan) 
Gillar du berg- och dalbanor? jaa, jättekul.
Senaste...
Personen du kysste?
nån johan?
Filmen du köpte? Det minns jag inte! det där med att köpa filmer..
Låten du hörde? The sounds - something to die for
Låten du laddade ner? Kings of Leons nya skiva.
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg?
2 and a half men.
Person du tänkte på? Ingen speciell, vet liksom inte 

Favorit...
Låt:
förändras hela tiden, just nu spelas bara the sounds, kings of leon och the killers
Sak att göra: Beor på tidpunkt, humör, väder m..m.
Sport: Kampsort
Dryck: Vatten, energidricka?  
Kläder: Skinnjackan, jeans 
Film: Just nu, en dag
Bil: Jag vet inte mycket om bilar
Serie: GOSSIP GIRL
Människa: Alla närmaste. 

Antal…
Gånger du varit kär?
Äkta kär med besvarad kärlek, en gång. Trott att jag varit kär, eller haft starka känslor fler gånger än så.
Gånger ditt hjärta brustit? För många gånger av samma person
Hjärtan som brustits på grund av dig? Inga vad jag vet?
Tjejer du kysst?
Fyllekyssar ?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? bästavän gabbi såklart. 
Gånger ditt namn varit med i tidningen? aldrig vad jag vet


Senaste…
Boken du läste?
en dag
Personen du fick e-mail av? Lärare Agneta
Personen du fick brev av? Banken?
Personen du fick sms av? Sebastian
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igårkväll 
Saken du köpte? En mintgrön tjocktröja från hm
Resan du var på? Malaysia!!

Vad har du gjort idag? Vaknat med världens huvudvärk, jobbat, duschat och nu sova igen..
Var det kul? Hade väl sina stunder? dock inte huvudvärken
Brukar du svära mycket? Kommer komma till helvetet enligt min körlärare 
När stiger du upp på morgonen?
Alldeles för tidigt så att jag kan snooza.
Vad har du på dig?
Nu eller idag? Idag var det tights från hm, tröja från sisters kofta och tjockejackan
Vad ska du göra ikväll? Sova så fort jag är klar med detta!
Vad är du allergisk mot? Alldeles för många frukter, pälsdjur, björk
Var har du ont? Jätte ont i huvudet.  
Använder du hårspray? Jepp
Kan du stå på händer? Haha, absolut inte! kan inte ens hjula

Håkan Hellström eller The Ark?
Älskade Håkan!
Salt eller socker? Choklad?
Gillar du ketchup? Bara till kötbullar. 
Är du glad nu? Ja, varför inte. 
Var du glad igår? Helt okej?
Vad dansar du till? Det som spelas ute?.
Stockholm är… ?
En fin stad som jag hade kunnat bo i
Göteborg är… ? Den staden jag skulle bott i just nu om jag hade kommit in på kursen jag sökte
Kan du sjunga? nej, men jag gör det ändå.. helatiden. 
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti.
Land du vill besöka? Vill resa jorden runt. se allt, uppleva allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela