eemelieaandersson

"late night texting"

Publicerad 2012-01-14 11:40:54 i Allmänt

Skulle sova tidigt igår. Redan vid nio sa jag till den jag pratade med att jag var trött och skulle sova. Då sa han att klockan är för lite, se en film och sen kan du somna när den är slut vid elva. Bra ide faktiskt. Fast filmen var inte slut förrän efter tolv. Trodde jag drömde när jag vaknade runt fem, men nej. Va uppe i någon timme och gick och la mig igen. Det känns fel. Det känns skumt.
Nu sitter jag och lyssnar på världens knäppaste låt som Malin skickat på facebook. Idag blir det städning på mammas jobb, lite övningskörning, träffa farmor och farfar. Sen blir det nog fan hemmakväll ikväll igen.
Skulle vara så duktig igår och få gjort en massa, men så jäkla mycket blev det inte. Fin sista dag i Helsingborg dock. Blev en del jobbsökande också. Duktigt där!
Nej dags att dra sig utåt, puss och hej
Förresten så har jag hittat en bild på min drömkille, inte för att jag har någon aning om vad han heter eller vem han är menmen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela