eemelieaandersson

"kind of fucked up right now"

Publicerad 2012-01-16 00:11:17 i Allmänt

Någonting stör mig. Någonting känns sådär konstigt i magen, eller är det i hjärtat? Ångest, oro? Förväntan? Nä jag vet inte. Någonting är det som inte står rätt till. Stör mig på det mesta, men ser fram emot framtiden. För det ser ut att gå bättre. Jag har tagit första steget. Vågar inte hoppas på någonting än, men en entimmes rådgivning är iprincip bokad. Snälla gud, (eller någon?) gör så att jag har tillräckligt med pengar. Tack!
Har kommit på att jag vill kunna så mycket. Dags att börja ägna sig åt att lära sig saker istället för att gräma sig över känslor och killar. Det där med känslor förresten, är det meningen att det någon gång ska funka som man vill? eller det är bara bestämt sedan långt tillbaka att allt gällande känslor ska bli fel?
Tackar för idag och säger godnatt. Hoppas på lite träning på mattan imorgon. Igen. Fast för längesedan. Kommer väl avlida långsamt. Lika bra att ha något att göra ju.
"It's easy to take off your  clothes and have sex.
People do it all the time,
but opening up your soul to someone,
letting them into your spirit, thoughts, fears, future, hopes, dreams
.. that is being naked."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela