eemelieaandersson

"i'm not interested in deeper feelings"

Publicerad 2012-01-17 19:59:19 i Allmänt

Jag behöver något, eller någon. Dessvärre vill jag inte ha någon. Inte på det sättet. Och få inte för dig att känslor som inte finns, finns. För då blir det bara jobbigt.
Inte ens jag själv vet vad jag försöker komma till. Men jag stänger ute alla känslor så gott det går. Sätter på samma min och fortsätter min nuförtiden trista vardag på samma sätt som alltid. Ge min inspiration, ge mig mål, ge mig drömmar, ge mig allt. Okej, jag har allt det där, men jag vill ha sånt som är möjligt. Sånt som finns nu. Sånt som finns snart. I en framtid som inte är om några år, eller några månader. Jag behöver en radikal förändring redan nästa vecka.
Dags att ta bort sminket, läsa i min fina elle tisning som kom idag (lite smålycka i vardagen) och kanske gå och lägga sig sen.
för nu gick du rakt in i något, kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela