eemelieaandersson

22.37

Publicerad 2012-01-26 22:44:39 i Allmänt

Med risk för damputbrott eller liknande, gör jag inlägget kort.
Var på möte idag. Viktigt beslut som måste tas. SNARAST. Gör listor med fördelar och nackdelar. Vill, vill inte. Funderar på ett personligt brev hade sett ut. För var ser jag mig själv om fyra år? och hur beskriver jag det bäst på engelska på ett A4. Allt sånt kommer lösa sig. Precis som bostad, visum och andra saker. Det är bara beslutet som måste fattas.
Satsa på utomlands hela sommaren och plugg till hösten, eller USA i september. Stort steg. Mycket som ska tänkas över. Fastän jag sover mer n 11 timmar per natt, och sover minst en timme på dagen, kan jag inte hålla ögonen öppna. Något är fel. Skulle vilja gissa på järnbrist. Askul.
Nä, nu måste jag lägga tankarna på annat och gå och lägga mig. Huvudet värker, som det har gjort hela dagen. Och tror jag är stressad i hjärtat av att inte göra någonting. För det är nästan mer krävande än att ha för mycket. Har klarat alla tester i teorin på körskolan, har kört motorväg. Det borde va klart JÄVLIGT SNART. Tycker jag iallafall. Läraren försöker såklart dra ut på det hela tiden.
Nä, godnatt.
Ge mig Ryan Gosling (världens snyggaste kille), ge mig sommar och deras ben(?!), ge mig photoshop(?)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela