eemelieaandersson

"you are my sweetest downfall"

Publicerad 2012-02-01 22:06:07 i Allmänt

Jag har funderat fram och tillbaka. Pratat med den ena och den andra. Förstått vilket stöd jag har. Insett vad jag har att vinna och eller förlora. Och jag kan väl säga att jag nästan gjort valet. Det är dags att samla ihop alla papper. Fråga referenser, skriva brev och fylla i alla kolumner. Det kan lösa sig. Jag vill att det ska lösa sig. Riktigt stor klump i magen, men ingen obehaglig klump. Jag förstår att detta innebär en hel sommar och vår av så mycket jobb man kan få, men jag är villig att ta det (suck).
Jag får ta en sak i taget. Idag har jag läst igenom alla papper, skickat och bett om intyg från Lunds Universitet och hittat mina gymnasiebetyg på både engelska och svenska.
Nu vill jag gå och lägga mig. Vakna i tid, och träna direkt efter frukost.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela