eemelieaandersson

"When something's right, then something is worth to die for. When I feel that something is wrong, then something is worth to fight for"

Publicerad 2012-02-06 17:04:23 i Allmänt

För vad har hänt? Jag vet inte. Jag är inte säker alls.
Fick intyg från Lunds Universitet idag. På svenska, när jag bad om både ett på svenska och på engelska. Tack!
Svårt att somna igår. Tänkte på vad jag skulle skriva. Kom på extremt bra meningar i mitt huvud, men ville sova för mycket för att orka skriva ner dom. Idag kommer jag inte på någonting. Jag vill att det ska bli bra.
Idag har jag städat hela garderoben. Ställt undan en påse med sommarkläder (får plockas fram senare), ställt undan en påse med kanske-slänga-kläder (behåller dom i garderoben och tar fram dom nästa gång jag rensar, har jag inte saknat kläderna så ges dom till bättre behövande) och slutligen en påse som ska slängas.
Kollat igenom bloggar, försökt fixa en design utan att lyckas. Inspirerats av bilder, hemsidor och bloggar och tagt bort min facebook. Varför? jag orkar inte mer. Ärligt.

Dessa sakerna skulle jag kunna tänka mig från HM i sommar, tack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela