eemelieaandersson

"what a day"

Publicerad 2012-02-08 16:11:36 i Allmänt

Jäklar, konstigt alltihopa. Vänner som inte är vänner, eller? Kul när folk bryr sig. När dom få som faktiskt gör det hör av sig uppskattas det verkligen.
Det går liksom inte att skylla nånting på att jag inte har facebook. Tycker att relationer (av alla dess slag) ska vara mer än något som kretsar kring facebook.

Har försökt skriva personligt brev i flera dagar nu. Meningarna bildas endast på kvällen innan jag ska somna. Så igår satte jag mig och skrev ner en massa ord/meningar jag kom på, och lyckades fylla tre sidor. Nu ska det sättas ihopa snyggt och översättas. Måste skicka in till csn också! (påminnelse).
Körde nyss, har endast en dubbellektion imorgon kvar. Frågade lika surt som vanligt hur länge detta jävla skitet ska hålla på, fick svaret att efter imorgon blir det lilla uppkörningen antagligen. Oh my! Det finns ett slut, och det är nära! Snart är det slut på att lägga pengar och tid på körlektioner! Okej, ska inte hoppas på för mycket. Måste klara landsväg imorgon, och lilla uppkörningen då också såklart.

Kommentarer

Postat av: LILLY

Publicerad 2012-02-09 21:08:44

Var på mässan idag och har bokat ett möte med study aboard:)!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela