eemelieaandersson

well no, i do not deserve this..

Publicerad 2012-02-04 22:08:02 i Allmänt

Herregud. Vilken dag. Jag har mått sämre än jag gjort på mycket länge. Åt verkligen inte mycket igår, drack vanliga mängder och blev absolut inte för full. Ändå har jag knappt kunnat röra mig idag utan att behöva spy. Riktigt skumt är det faktiskt. Glad att det gått över nu iallafall. Mår fortfarande sådär, men helt klart bättre.
Gårdagen då, det var kul. Fira Malin igen. Bli utslängda från hipp, käka kebab innan man kommit in på ett uteställe. Sitta på donken efteråt och se ut som ett monster. Fina vänner jag har! Minns även fyllesamtalet med bästavän utanför Barcelona som resukterade i tårar. Varför blir man så sentimental på fyllan?!
Framtiden skrämmer och oroar mig, vet inte in eller ut. Dags att släcka och sova nu faktiskt. Ligger back i sömn och imorgon blir jobb hela jäkla dagen. Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela