eemelieaandersson

"jag är ledsen, som i förlåt"

Publicerad 2012-02-19 00:17:41 i Allmänt

Jag är tvär, jag är tråkig och jag är ointressant. Va nä? Det är inte jag. Mycket snack liten verkstad, men nu blir det förändring. Tacksam för extremt fina vänner som orkar med mig trots mitt beetende just nu. Som vanligt skyller jag på vinterdepression.
Sen är det jävligt tråkigt att när det känns som om allt verkligen börjar gå mot ljusare tider, då får man veta en massa skit. Med folk man känt i hela sitt liv. Skitsnackas som aldrig förr och jag är tydligen ingen bra person att vara med, jag gör inte heller rätt, och borde göra allt jag gör annorlunda. Helt ärligt, jag har inte förändrat mitt sätt att agera för den händelsen i sommras, även om vissa verkar tro de. OH, jag blir så jävla arg och ledsen. När så nära människor, vuxna människor, pratar skit om mig för saker jag inte gjort. Det blir ju inte lättare då. Jag vet faktiskt helt ärligt inte hur jag ska lösa något jag inte vet vad jag gjort som är så hemskt för? fyfan, jobbigt att höra när man vaknar på morgonen.
Annars då? Sjuk kväll i Lund igår. Som alltid när man är i lund. Kul var det! Hur hamnade man på herkules sen liksom? Dagen idag på jobb gick extremt segt. Inte mycket att göra, och trött som en gris. Nu har jag precis sett en film som jag sett typ tre gånger innan, ätit vindruvor och 90% choklad och druckit te. Läst lite bloggar och inspirerats av bilder på weheartit. Har ett jäkla sug för träning, men nu blir det självklart sängen. Jobb hela dagen imorgon igen..
Och igen, fina vänner, tack! framförallt för att ni står ut med mig nu. Jag ska bättra mig.

Jag vill träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela