eemelieaandersson

a true love story never ends

Publicerad 2012-02-20 02:16:29 i Allmänt

Dagen blev helt annat än vad den var planerad. Övningskörning istället för jobb på dagen, sen blev det stängningspass nu ikväll. Har suttit uppe för länge nu. Snackat skit och tänker att jag inte kan sova. Jag som är ledig imorgon och vill få en massa vettiga saker gjorda! dåligt. Det blir säkert bra ändå. Får ta mig i kragen och boka uppkörning bara. Är så rädd att jag inte klarar det. Vill inte misslyckas, verkligen inte.
Väntar på svar från study abroad. Känner att jag vill få in min ansökan nunununu! Vill inte vänta längre!
Nä, nu måste jag verkligen sova. Eller försöka iallafall. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela