eemelieaandersson

23.48

Publicerad 2012-02-16 23:54:41 i Allmänt

Extreemt seg morgon/förmiddag idag. Så jäkla trött och håller på att bli förkyld känns det som. Var påväg mot jobb med min punkterade cykeln för andra gången idag strax innan fyra och insåg att jag hade fått brev från csn. YES! Det som jag trodde skulle ta längst tid, gick fort! Hjälp nu måste jag få klart det personliga brevet, och det är snart! Måste mejla study abroad imorgon och fråga lite. Imorgon är jag ledig (njuter), men känns ändå som om jag har en del jag måste fixa.
Det går iallafall sakta men säkert framåt och jag blir så glad! Lite kom igen till en själv nu att sätta igång och skriva brevet och börja plugga körteori seriöst nu bara. Satsar nu.. haha
På bäckagård haha. Vad liten man var. (Ja, mindre och kortare än vad jag är nu) Hade inga ben eller ingen rumpa heller. Självklart en för kort kjol också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela